עורך דין תביעת ביטוח סיעודי

עורך דין לביטוח סיעודי יכול להקל על חלק מהדאגות והחששות הקשורים לתביעות או הכחשות בעת חיפוש תגמולי ביטוח סיעודי. מכיוון שפוליסות ביטוח עשויות להיות קשות להבנה, עדיף להתייעץ עם יועץ משפטי של עורך דין ביטוח סיעודי שידריך אותך בתהליך ויוודא שאתה מקבל את הכיסוי הדרוש לך. עם זאת, לפני רכישת פוליסת ביטוח סיעודי, כדאי להתייעץ עם עורך דין קופות חולים שיוכל לעיין איתך במסמכים, להסביר כל מונח מבלבל ולהגדיר מונחים משפטיים מורכבים או הרופאים שהם מכילים. תנאי מדיניות.

למידע בנושא של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי מומלץ לגלוש לאתר נוה חגי משרד עורכי דין

חשוב לדבר עם עורך דין מנוסה ויעיל שמבין בסכסוכי ביטוח

כאשר חברות ביטוח אובדן כושר עבודה מנצלות לרעה את תהליך התביעות כדי לדחות תביעות לגיטימיות, נדרש עורך דין ביטוח מנוסה כדי לשמור על חברת הביטוח בהתאם לחוקי קליפורניה. חברת הביטוח עשויה לעבוד איתך כדי לקבל תשלום עבור תביעת הנכות שלך, או שהיא עשויה לראות בך יריב ולהטיל ספק בבסיס התביעה שלך, בהשקפה של רופא המשפחה שלך לגבי הנכות שלך, או אפילו בתביעתך. ציפוי.

סוגים אלה של תביעות דומים לתביעות נכות ארוכות טווח

וחברות הביטוח נוקטות לעתים קרובות בשיטות דומות כאשר הן שוללות קצבאות סיעוד וביטוח אובדן כושר עבודה. אבל, כמו בסוגי ביטוח אחרים, ספקים נוטים לדחות תחילה את התביעה ולשאול שאלות מאוחר יותר. אם יועץ רפואי ששכר המבטח יחליט כי המבוטח אינו זקוק לטיפול, רשאית חברת הביטוח לסרב למלא את התביעה. אם למבוטח יש בעיה בתביעה, הוא לעולם לא יוכל לדון בה עם מנהל התגמולים בעצמו.

במילים אחרות

אם, למשל, יש צורך שלמבוטח למען ביטחונו שלו שיהיה לידו אפוטרופוס שעומד או יושב לידו בעת ביצוע פעולות מסוימות, כגון הליכה, קימה מכיסא, להתקלח, חברת הביטוח מחויבת בתשלום תגמולים. חלק מהמדיניות קובעת שרק אנשי מקצוע מורשים שעובדים עבור הסוכנות מכוסים, בעוד שאחרות משלמות לעוזרי טיפול אישי. הניואנס בכל פוליסה הוא מהי מידת הסיוע הנדרשת וכמה פעולות על המבוטח לבקש על מנת להפעיל את הטבות הפוליסה. תוכנית ההטבות מפרטת אילו מתקנים ושירותים מכוסים.

צורת ביטוח זו מכסה גם מגוון הגדרות טיפול

כולל טיפול ביתי, סיעודי ובתי אבות. סוג זה של כיסוי, המכונה לעתים קרובות ביטוח שהות ממושכת, יכול להגן מפני ההשלכות הכספיות הפוטנציאליות של מחלה או נכות ארוכת טווח. מדובר בביטוח המסייע לכם להבטיח עצמאות קבועה בשנים מאוחרות יותר ומגן על הרכוש האישי שרכשתם. אתה קונה ביטוח ומשלם פרמיות לאורך שנים רבות כדי להגן על החסכונות שלך למקרה שאתה או אדם אהוב זקוקים לטיפול רפואי יקר.

ההערכה

היא ששלושה מתוך חמישה אנשים מבוגרים יזדקקו לטיפול בתשלום במוקדם או במאוחר. גם אם ישלמו פרמיות קבועות למשך שנים רבות, הם לא יקבלו הטבות אם וכאשר באמת יזדקקו להן. כדי להחמיר את המצב, רוב המבוטחים כבר מבוגרים וחיים מהכנסה קבועה מוגבלת, מה שהופך את זה כמעט לבלתי אפשרי לשלם את הפרמיות הללו. לרוע המזל, אנשים מבוגרים רבים, כמו גם בני משפחתם המטפלים בהם, מבלים חודשים או שנים בניסיון לגרום למבטחים לכסות את עלות השירותים.

למרבה הצער

אנשים מבוגרים רבים אינם יכולים לטפל בעצמם ללא עזרה כלשהי. לצערם של המבוטחים, הנטל הזה נופל עליהם ברגע הכי לא מתאים, מכיוון שרוב המבטחים כבר זכאים לתביעה או שהם קרובים לזכאות לתביעה, מה שאומר שהם כבר צריכים או יזדקקו בקרוב לטיפול, המכוסה בביטוח . המדיניות שלהם. למרבה הצער, כאשר מתרחש חילוט פוליסה, זה קורה בדרך כלל כאשר בעל הפוליסה זקוק לטיפול ביותר.

הם שילמו את חובם בציפייה שבבוא העת הם יהיו מוגנים

עם זאת, מבטחים לא תמיד עומדים בקצה העסקה שלהם כשמגיע הזמן לשלם. אבל אתה עלול לגלות שחברות ביטוח מסוימות דוחות שלא בצדק את תביעתך או מעלות פרמיות. הם מאמינים שמי ש"באמת צריך" הטבות ימשיך להילחם. עורך דין לביטוח חיים מבין את הכללים לגבי פוליסות אלו ויכול לעזור לך להילחם בהכחשות בחוסר תום לב.

היעזרו בעורך דין

עורך דין המתמחה בתביעות ביטוח סיעודי יכול לבחון את הפוליסה שלך ולקבוע אם יש לך תיק נגד חברת הביטוח שלך, והוא יכול לספק לך את הייצוג המוסמך והאגרסיבי הדרוש לך אם תביעתך תצטמצם או תדחה. לעורכי הדין שלנו יש שנים של ניסיון קולקטיבי בהתמודדות מול חברות ביטוח חזקות המונעות ממבוטחים את ההטבות המגיעות להם. עו"ד במחלקת דיני ביטוח אובדן כושר עבודה שלנו הם בעלי ניסיון של 25 שנים בענייני ביטוח בפלורידה, בדרום מזרח וברחבי הארץ.

למרות שכל פוליסה שונה

פוליסות רבות דורשות שתזדקק לעזרה עם לפחות שניים מתוך ששת ה-ADL כדי להיות זכאים להטבות. המדיניות עשויה לכסות גם טיפול והשגחה הקשורים לליקוי קוגניטיבי. על הרופא לאשר הפרות אלו ולאחר מכן להמליץ על ספק שירותי בריאות שיענה על הצרכים האישיים של הפונה. אין לדחות בקשות לטיפול סיעודי אלא אם חברת הביטוח עורכת הערכה אישית של הפונה.

רישיון מוסדי

חברות ביטוח מסוימות חולקות אם מוסד טיפול מתאים כספק טיפול מורשה וכשיר, והמועמדים חייבים להציג הוכחה למוסד או כישורי מטפל. אם מבטח שולל באופן בלתי סביר וללא סיבה טובה כיסוי סיעודי בחוסר תום לב, המבוטח רשאי לתבוע תגמולים המגיעים לפי הפוליסה בגין "נזקים נלווים" (נזקים שנגרמו מחוסר תום לב), נזקי עוגמת נפש, פיצויים עונשיים, הוצאות משפט. וריבית על איחור בתשלומים (בדרך כלל בשיעור חוקי של 10%). אם אתה או אהובך סובלים מפציעה, מחלה או התקדמות של הפרעה פיזית או נפשית שמקשה באופן בלתי סביר או אפילו בלתי אפשרי לעמוד ב-ADL אלה, חברת הביטוח נדרשת על פי חוק קליפורניה לכבד את תביעתך. מה שזה לא יהיה, על חברת הביטוח שמוכרת את הפוליסה מוטלת חובת תום לב והגינות, וכמו בכל פוליסת ביטוח הנשלטת על פי חוק קליפורניה, החוק בקליפורניה אוסר על מניעה בלתי סבירה או עיכוב בתשלום תביעות.

ידוע גם כי חברות הביטוח עומדות על כך שבכל זאת לא נדרשות רמות טיפול גבוהות מהמקבלים – ושמספיק שאחות שוהה בבית המבטחים שעה ביום, במקום 24 /7 תשומת לב.