עורך דין לתביעת ביטוח

במקרה של חוסר תום לב, אתה עשוי להיות זכאי הן לפיצויים, אשר ישימו אותך במקום בו הייתם נמצאים אלמלא היו מטופלים בחוסר הוגן, והן לפיצויים בהוצאה לפועל, שיענישו את המבטחת. אם חברת הביטוח שלך דחתה, עיכבה או שילמה בצורה לא הוגנת את תביעתך, או סירבה לחקור את המחלוקת שלך, ייתכן שדרך הפעולה הבאה שלך תהיה פנייה לעורך דין תביעות שיוכל לחקור את תביעתך לאיתור ראיות לטקטיקות לא הוגנות.

אם אתה סבור שחברת הביטוח שלך מתייחסת אליך בצורה לא הוגנת ואינה עומדת בהתחייבויותיה המשפטיות

הקפד להתייעץ עם עורך דין מנוסה בטיפול בתביעות ביטוח לא הוגנות. עורך הדין שלך צריך להיות בעל ניסיון בייצוג מבוטחים (כמוך) בכיסוי ביטוחי או ליטיגציה זדונית. אם אתה רוצה תוצאה טובה, אתה צריך עורך דין ביטוח מנוסה.

עורך דין יכול לעזור לך לזכות בכבוד ולקבל את התוצאות המגיעות לך

אם המחלוקת עוסקת רק בהיקף או עלות הנזק לרכוש, וחברת הביטוח שלך משתפת פעולה כדי לנסות ליישב את המחלוקת באופן לא פורמלי, ייתכן שלא תצטרך לשכור עורך דין. אתה צריך עורך דין תביעות ביטוח כדי להגיש תביעת חוסר תום לב או כיסוי ביטוחי, אך סביר להניח שעורך דין יהיה שימוש מוגבל כאשר המחלוקת שלך היא על נזקים.

כמובן

כל עורך דין יכול לנסות לנהל משא ומתן בתביעתך, אך משא ומתן יעיל בתביעות רכוש דורש ניסיון בתביעות רכוש. לא סביר שלעורך הדין שלך יהיה ידע מקצועי לגבי הגורם והמקור לנזק, הערכת שווי רכוש, שיקום מבנים, אי שימוש, כיסוי ביטוחי ושאר ענייני הערכת תביעות רכוש. במקרה זה, תזדקק לייצוג משפטי של עורך דין ביטוח דירה.

לפי נתוני המוסד למידע על הביטוח

מדי שנה תובע כאחד מכל 50 בתים מבוטחים בגין נזקי רכוש שנגרמו מנזקי מים או הקפאה. מציאת כיסוי נזקי רכוש למגורים יכולה להיות תהליך מיסוי, במיוחד עבור אנשים שפונים לראשונה למבטח שלהם. בעולם אידיאלי, אף אחד לא יצטרך לשכור עורך דין כדי לקבל תביעת ביטוח בזמן ובמלוא, אבל בעולם הזה, רבים עושים זאת.

אם אתה מתקשה לקבל החזר מחברת הביטוח שלך בגין תביעת נכס למגורים

אל תחכה לגלות מה עורכי הדין שלנו יכולים לעשות עבורך. אם נגרם לך נזק לרכוש המגורים שלך ואתה מתקשה לקבל תשלום מחברת הביטוח שלך עבור נזקים, עורכי הדין שלנו יכולים להעריך את המקרה שלך ולקבוע את זכותך לערער על תביעה שגויה של דחייה או תשלום נמוך. בין אם התביעה שלך מצריכה חקירת מומחה לגבי הסיבה והמקור או שהיא פשוט מחלוקת על פוליסת ביטוח עם המוביל שלך, אנו נטפל בתביעות נזקי רכוש ונזקי גוף.
למידע נוסף בנושא של עורך דין לתביעת ביטוח מומלץ לבקר באתר

הצוות שלנו של עורכי דין נזקי גוף וחברות ביטוח חסרות מצפון מוכן לקחת על עצמו את התיק שלך ולהילחם על זכויותיך

עורכי הדין שלנו לביטוח בעלי בתים במחוז אורנג' הם עורכי דין מיומנים אשר יתבעו את חברת הביטוח אם יסרבו לעמוד בתנאי הפוליסה ולהתייחס למבוטח בצורה הוגנת. עורכי הדין שלנו מבינים את חוזי הביטוח ויבדקו את פוליסת הביטוח שלך כדי לקבוע אם היא הופרה.

אם כבר הגשת תביעת ביטוח למבטח שלך ואתה זקוק לסיוע בתביעה משפטית

אחד מעורכי הדין שלנו לשחזור תביעות יכול לחקור את תביעתך ולקבוע את זכותך להגיש תביעה נגד המבטח שלך אם יש ראיות לכך שהם פעל שלא כהלכה. אֱמוּנָה. עורך דין יכול לחקור באופן עצמאי את התאונה שלך, לאסוף ראיות לתמיכה בתביעתך ולנהל משא ומתן פעיל עם חברת הביטוח כדי למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבור המקרה שלך. עם זאת, אם תביעתך כבר נדחתה, עורך דין יכול לעזור לך.

אם יש לך תיק

עורך דין ישתמש בניסיונו כדי לטפל בתביעה שלך. אם תעסיקו עורך דין תמורת שכר טרחת חירום, ישולמו לכם רק אחוזים מסכום התביעה שהוא יגבה. במקרה של תלונות גדולות ומורכבות, תפקידו של עורך דין הוא לסייע ללקוחות לקבל כמה שיותר כסף.

לפעמים עורכי דין מוציאים מקרה ביטוח בשעת חירום

רוב עורכי הדין המייצגים מבוטחים בסכסוכים עם מבטחים יעבדו במסגרת הסכמי עמלות מותנים. אם הלקוח יכול לנהל משא ומתן עם חברת הביטוח שלו והספק לא מצליח להעביר את הצ'ק בטווח הזמן הנדרש, זו סיבה שנייה לשכור עורך דין.

אם עורך דין אגרסיבי יוצר קשר עם חברת הביטוח שלך בשלב מוקדם של תהליך התביעה

זה עלול להחמיר ולהאריך מחלוקת שאולי פתרת בעצמך. אתה יכול לנסות לקבל ייעוץ משפטי לגבי זכויותיך ולהמשיך לתקשר עם המבטח שלך. ואם חברת הביטוח שלך רוצה לחקור אותך בשבועה (EUO) או נחקרת על ידי עורך הדין שלה, היוועצי בעורך דין מוסמך לפני שתמשיך.

המשמעות

היא שהתיק שלך יטופל על ידי עורך דין ביטוח מקומי שמוכן להיפגש איתך באופן אישי ומכיר את הקהילה המשפטית באזור. הוא מוסיף כי שיחה עם עורך דין מנוסה לפני הגשת תביעה לחברת ביטוח יכולה לסייע לך להימנע מפגיעה בתיק שלך על ידי שיחה עם נציגי ביטוח מנוסים בעת פתיחת תביעה.

ריאן בבקוק

עורך דין במשרד עורכי הדין בבקוק, שבסיסה בג'ורג'יה, אומר שלעתים יש צורך בעורכי דין כדי להתגבר על נהלי תעשיית הביטוח בעת טיפול בתביעות. לפחות שני עורכי דין מקומיים, מייגן קיפר וסאל ברוקטו, מייעצות לאזרחים לשכור עורכי דין רק אם הם מרגישים שחברת הביטוח שלהם פועלת בחוסר תום לב. קיפר וברוקטו אומרים שהם לא רוצים לקחת כסף מאזרחים שיש להם דרישות פשוטות יחסית שהם יכולים לעמוד בהם בעצמם. אסטרטגיה טובה נוספת לתביעה גדולה היא לשכור מומחה ביטוח ציבורי.

בעוד שעליך לחלוק את ההסכם שלך עם צד שלישי

עורך דין ביטוח דירה או שמאי קהילתי – איש מקצוע עצמאי בביטוח – יכול לעזור להדריך אותך בתהליך הבקשה. אם שכרת עורך דין ועדיין לא השגת תוצאה טובה, דרך הפעולה האחרונה שלך היא להגיש תביעה לממונה על הביטוח של המדינה שלך. שמאי ממשלתי מציע רבים מאותם שירותים כמו עורך דין אך אינו יכול לתבוע מבטח. אם אתה מחפש עורך דין ביטוח דירה בקרבתך, אתה יכול בדרך כלל לחפש במאגר המקומי שלך של עורכי דין שלא נכללים בהתבסס על תחומי ההתמחות הספציפיים שלהם.

אם אתה זקוק לעזרה בהשגת מסמכים מחברת הביטוח שלך

תוכל לצפות במכתב לדוגמה מבעלי פוליסות מאוחדים, קבוצת תמיכה צרכנית ללא מטרות רווח. כדי לעמוד בתקן זה, אתה ועורך הדין שלך לנזקי גוף תצטרכו לספק תיעוד של כל התקשורת שלכם עם חברת הביטוח ואף לדרוש מחברת הביטוח לספק מסמכים פנימיים לגבי אופן הטיפול בתביעתכם. אם אתה מאמין שנשללה ממך פיצוי משפטי, אם אתה קורבן של תוכנית ביטוח חוזר, או אם חברת הביטוח שלך האשימה אותך בשקר לגבי התביעה שלך, עליך לפנות מיד לעורך דין ביטוח באוהיו. זו בעיה רצינית וכדאי לך להיעזר בעורך דין ליטיגציה בתחום הביטוח באוהיו.