מדריך שימוש בתוכנת Time Doctor

מאמר זה הוא הראשון בסדרת מאמרים העוסקים בשימוש בתוכנת Time Doctor למעקב אחר הזמן והשפעתו על זמנכם.

Timely Timely

היא תוכנת מעקב זמן המופעלת על ידי AI, אשר ממכנת את זמן החברה שלך – יצירת לוחות זמנים וספריות זמן. יש בו את כל הדרוש לתוכנת מעקב זמן מוצק, כולל גיליונות זמנים, צילומי מסך, פעילות ומעקב אחר עלויות. זה שימושי במיוחד לניטור עובדים מרחוק עקב פונקציות הניטור שלו. תוכנת ניטור פעילויות היא אחת האפליקציות המדויקות ביותר למעקב אחר זמן שיש, ולכן כלי נהדר לניטור פעילות וניהול צוותים מרוחקים. באשר לאינטגרציה, תוכנית הפעם והנוכחות הזו מאפשרת למשתמשים לחבר את תוכנת ניהול הפרויקטים שלהם עם תוכנית הזמן והנוכחות שלהם. Time Doctor הוא אחד מאותם כלי פרודוקטיביות – תוכנת מעקב המסייעת לך לפקח על עובדים פנימיים וחיצוניים בקלות. בנוסף להקלטת שעות העבודה, יש לו כמה כלים נהדרים לעקוב אחר העובד המרוחק שלך.

אם הצוות שלך משתמש באפליקציית Time Doctor לנייד

כדי לעקוב אחר זמנם, יש לך גם אפשרות להפעיל מעקב GPS. תוכל גם להשתמש באפליקציית שולחן העבודה של TimeDoctor כדי לראות כיצד העובדים שלך מבלים את זמנם במצב לא מקוון ולעקוב אחר המיקום הגיאוגרפי שלהם כאשר אתה מפעיל או מכבה אותם. עם יותר מ -60 אפליקציות צד ג 'זמינות, Time Doctor קל לעקוב אחר שעות בתוכניות שונות. תוכנת זמן ונוכחות מבית Time Doctors תומכת גם במגוון אפליקציות צד שלישי, כולל Google Docs, Dropbox, Google Drive ויומן Google.

תכונה נהדרת אחת של אפליקציית Time Doctor

היא שהיא מאפשרת למשתמשים לעקוב אחר זמנם במגוון דרכים, כגון באמצעות טלפון, טאבלט, שולחן עבודה או אפליקציה ניידת. זה יכול להיות שימושי עבור חברות שצריכות לערוך חשבונות לפי שעות ולענות על שאלות לגבי אופן ההוצאה של עובדיהן. ניתן להשתמש בנתוני TimeDoctor בכדי לפתוח בשיחות על פריון במשרד, לעודד תיקון עצמי והרהורים בדרך העבודה. הזמן מנוצל, ולתת לעובדים דוחות שימוש זמן משלהם.

אם אתה צריך להשתמש באפליקציית צד שלישי

כדי לעקוב אחר הזמן שלך כמו TimeDoctor, HiveDesk היא אפשרות טובה עם מגוון תכונות. — – אם אתה צריך להשתמש באפליקציה של צד שלישי כדי לעקוב אחר הזמן שלך כמו TimeDoctor, HiveDesk היא אפשרות טובה עם מגוון של תכונות. אתה מקבל גישה לכלים משופרים למעקב זמן כגון לוח שנה, אפליקציית לוח שנה ומעקב אחר זמן. – — משתמשים בחינם יכולים להמשיך להשתמש ב- Time Doctor ולעקוב אחר שעות העבודה שלהם על ידי עבודה מאפליקציית שולחן העבודה ודיווח לבוס שלהם באמצעות דוא"ל, הודעות טקסט, שיחות טלפון וצורות תקשורת אחרות. בכך שהם מאפשרים למעסיקים לעקוב אחר פעילויות עובדיהם " , הבוסים יכולים להבטיח זאת זמן החברה לא מבוזבז. כשאתה בוחר ב- TimeDoctor כדי לעקוב אחר זמן העובדים שלך, חשוב להעריך ולזכות ברכישת עובדים – כך שהעובדים יבינו מדוע מעקב צמוד כל כך אחר פעילויותיהם.

על ידי שילוב של Time Doctor עם כלים אחרים לניהול זמן

תוכל ליצור זרימת העבודה שלך יעילה יותר. כחלופה ל- Toggl, TimeDoctor כולל כלי שמצלם צילומי מסך של העבודה שלך תוך שימוש באפליקציית שולחן העבודה, כמו גם הודעות דוא"ל, SMS, שיחות טלפון וכלי תקשורת אחרים. הרופא זמן הרחבה של Chrome מאפשר שילוב עם מגוון כלים אחרים לעקוב בקלות אחר הזמן שלך, כמו Google Docs, Google Calendar ו- Google Drive.

ישנם יתרונות וחסרונות שונים של Time Doctor שיש לקחת בחשבון

אך מעקב אחר היישום אינו אלא מועיל. יכול להוריד את אפליקציית הנייד TimeDoctor, ובעוד שרוב המשתמשים משתמשים בדרך כלל באפליקציית שולחן העבודה לשם כך, Time Time מציע גם אפליקציה לנייד המסייעת לחברות לעקוב אחר הזמן בו משתמשים לא עובדים מחשב. לצורך הדיווח, תכונת מעקב הזמן כלולה בעיקר ביישום הסלולרי לאפליקציית שולחן העבודה של Time Doctors.

אף על פי ש- TSheets לא הוענק לבחירת העורך כפתרון למעקב בזמן, Time Doctor נבדק על ידי חברות המעוניינות לפקח על התנהגות העובדים תוך כדי מעקב אחר זמן על ידי גישה לגיליונות T.

Time Doctor מספק דוחות המסייעים לך לעקוב אחר התקדמות הפרויקטים ופרודוקטיביות העובדים, ולעקוב אחר תהליכי העבודה של העובדים.
על מנת לבדוק פרטים נוספים על מדריך שימוש בתוכנת Time Doctor יש לבדוק כאן: fillva.com

עבור מידע בתחום של מנשה בטיטו ומדריך שימוש בתוכנת Time Doctor יש להעיף מבט ב- menashe.org.il

מעסיקים אוהבים את העובדה שהם יכולים להשתמש ב- Time Doctor

כדי לעקוב אחר זמן השימוש של עובדיהם, ומנהלים יכולים גם להשתמש ב- Time Reports כדי לשפר את הביצועים הכוללים של החברה, בעוד העובדים יכולים להשתמש בהם כמעקב אחר פרודוקטיביות. TimeDoctor היא תוכנת זמן ונוכחות מעוגלת המסייעת לאנשים פרטיים ולעסקים לנהל את זמנם ולשפר את הפרודוקטיביות בכל הלוחות. למרות שזו דרך מצוינת לפקח על עובדים, התוכנה יכולה לשמש גם ככלי מרתיע שימושי וגם כמניע להשאיר עובדים בעבודה ולנהל זמן ביעילות.

כדי לעקוב אחר זמן, משתמשים מורידים את אפליקציית שולחן העבודה Time Doctor, העוקבת אחר כמה זמן הם השקיעו בעבודה על פרויקט מסוים.