פתרונות גיבוי מידע לעסקים

אם אתה מתקשה למצוא פתרון לגיבוי נתונים עסקיים לצרכים שלך, גיבויים בענן עשויים להיות הבחירה הנכונה עבורך.

פתרון גיבוי פרטיות המשלב גיבוי מבוסס כונן קשיח עם טכנולוגיה מקוונת משולבת ומאובטחת יכול לספק לעסק שלך התאוששות מאובטחת ולפנות צוות טכני מוגבל למשימות בעלות ערך רב יותר

אפילו ספקית מובילה של שירותי גיבוי ענן כגון Amazon Web Services (AWS) יכולה להציע שירותי שחזור מנוהלים לחלוטין. אם יש לך חששות ויתירות של תאימות רגולטורית, בחר פתרון גיבוי בענן המציע שכפול למספר פתרונות שכפול גיאוגרפיים. פתרונות גיבוי בחינם זמינים ללא הרף ומספקים אחסון ענן בלתי מוגבל ולפעמים סופי עבור הנתונים והגיבויים שלך.

אל תחשוב על זה, אך ייתכן שלא יהיה צורך להעתיק נתונים קריטיים ממקום אחד למשנהו, גם אם זה רק כמה קילומטרים מהעסק שלך.

מהו פתרון הגיבוי הטוב ביותר המאפשר לארגון גדול ממדי לפקח על גיבוי נתונים מתחנת העבודה המבוזרת שלו?

הוא מציע מודל הגנה על נתונים רציפים (CDP) המאפשר לך לגבות את הנתונים שלך בתדירות גבוהה ומספק פתרון פשוט – קל לשימוש, רב עוצמה וחסכוני לגיבוי מידע עסקי.

כדי למקסם את ההמשכיות העסקית ותוכניות התאוששות מאסון, יש להציג פתרונות מונעים, שפתרונות הגיבוי הם אחד החשובים ביותר. תוכנת גיבוי ושחזור של מרכז הנתונים נועדה לספק המשכיות ולמנוע אובדן נתונים קריטי ככל שמרכזי הנתונים הופכים מורכבים יותר.
למידע נוסף על פתרונות מחשוב לעסקים באפשרותך לגשת לאתר r-net.co.il

כדאי לחשוב על פתרון גיבוי בענן כאלטרנטיבה לפיתרון מחוץ לאתר, ולא כתחליף לגיבוי מרכז הנתונים. כשירות שמאחסן קבצים במיקום מחוץ לאתר, גיבויים בענן הם פתרונות מבוססי תוכנה שמאוטמטים את תהליך הגיבוי.

ישנם פתרונות גיבוי טובים המאפשרים הדרגת נתונים

שכפול וארכיון ללא מדיניות ידנית. לא חסר גיבויים מקוונים טובים לעסקים קטנים המאפשרים גיבוי שרתים בסביבת ענן מאובטחת. מרבית שירותי הגיבוי בענן שאנו בודקים מגנים על שרתי נתונים עם הצפנה בתקן תעשייתי.

גיבויים ארגוניים צריכים להיות מאובטחים כמו כספות

ואתה צריך להיות בטוח שאתה יכול לשחזר את הנתונים שלך בזמן קצר ושהעסק שלך חוזר לעניינים כאילו שום דבר לא קרה. בהתבסס על תעריפים חודשיים סבירים, פתרונות גיבוי והתאוששות מאסון הם דרך חכמה להגן על העסק שלך. זה מאפשר לך ולחברה להתאושש תוך מספר דקות, ללא קשר להפסקות או נזק קטסטרופלי.

בחירה בפתרון הגיבוי הנכון מחייבת לדעת בדיוק אילו נתונים יש לך ואיזה הגנה על נתונים אתה זקוק

בנוסף ליתרונות המפורטים במדריך זה, פתרונות גיבוי יכולים לעזור לך למצוא ולספק את פתרונות הגיבוי הטובים ביותר למידע עסקי ולהתאוששות מאסון עבור העסק שלך. אם תבחר בפתרון גיבוי תוכנה במחשבי החברה שלך, עליך להגדיר את הליך גיבוי התוכנה המסדיר את תהליך הגיבוי / השחזור.

אתה יכול להיות בטוח אם אתה יודע שניתן לאחסן ולשחזר את הנתונים שלך מיד לאחר אסון גדול

אם אתה משתמש בפתרונות של Office, אתה יכול להירגע כאשר אתה יודע שיש לך # בדקתי את כל התיבות וידעתי שמשתמש זדוני צריך לקבל גישה למערכת שלך, לא תקבל גישה לנתוני הגיבוי שלך. אתה צריך לעשות יותר מאשר רק לאחסן עותק של הקבצים שלך; עליך לשמור את המידע העסקי שלך במקום מאובטח.

למרבה המזל

בשנים האחרונות צצו פתרונות גיבוי, כולל תשתיות ענן מאובטחות שיכולות להשלים תשתית במהלך הבנייה לאחר אסון גדול, כמו פיגוע או אסון טבע. תלוי בפתרון הגיבוי, אובדן נתונים עלול להוביל להשבתה מאסיבית בזמן שאתה ממתין לשחזור הגיבוי שלך. באופן אידיאלי מערכת גיבוי צריכה להיות קלה ליישום ופשוטה מספיק כדי לאחזר נתונים מהגיבויים שלך. זה מבטיח שהנתונים שלך מגובים בענן וזה עובד לגיבוי נתונים חדשים או שונו. במקום להסתכל, אני רוצה לאחד את המאמרים בבלוג זה שנכתבו על ידי מחברים אחרים, ולא על ידי עצמי. רשמתי רשימה של פתרונות גיבוי לעסקים קטנים שלא רק מציעים איכות ואמינות, אלא גם חסכוניים. לכל אחת מהן מערכות מקבילות, כולל בסיס נתונים, מערכת אחסון נתונים ומערכת גיבוי למידע העסקי שלכם.

כשאתה מנסה למצוא את פתרון הגיבוי הטוב ביותר עבור העסק שלך

חשוב על איזה סוג גיבוי מסד נתונים מתאים ביותר לעסק שלך. אחסון משני מתכנס הוא אחת מרבות הטכנולוגיות להגנה על נתונים הכוללת מערכת אחסון נתונים, מסד נתונים ותוכנת גיבוי. בעת הערכת גיבויים ותוכנות למרכזי נתונים, שקול את השיקולים הבאים: בעת בחירת פתרונות גיבוי לעסקים, שקול תחילה את טיב הנתונים, את אמינות מערכת הגיבוי שלך ואת היכולת לבצע אופטימיזציה לגיבויים מרוחקים.
למידע נוסף אודות שירותי מחשוב לעסקים מומלץ לבקר ב- activate.co.il