שמיכות פוך יחיד וזוגי

קרא את מדריך המידות שלנו לכיסוי שמיכת פוך, כיסוי פוך, מיטה ומזרן. במדריך למידות זה נדון כיצד לבחור את השמיכה המושלמת לגדלים שונים של מזרונים סטנדרטיים מבלי להתפשר על הנוחות והאסתטיקה של המיטה. הגדלים הסטנדרטיים בבריטניה לשמיכות פוך ומזרנים הם יחיד, זוגי, קינג וסופר קינג.

בבריטניה ובאירופה

כיסויי שמיכת פוך נמדדים בדרך כלל בסנטימטרים, ובארצות הברית הם נמדדים באינצ'ים. גדלי מיטה אמריקאים סטנדרטיים ומידות המיטה הבריטיות המשוערות שלהם הם קינג (מיטת סופר קינג סייז בריטית), קווין (מיטת קינג סייז בריטית), מלאה (מיטה זוגית בריטית) וטווין (מיטת יחיד בריטית). המחיר כולל מיטת יחיד ומיטה זוגית, בשימוש בארצות הברית, אך אינו תואם את גודל המיטה שם.

בדרך כלל

ניתן להשתמש בשמיכות פוך בודדות, מלאות, שמיכות קווין או קינג רק עם מיטה בגודל מתאים אם המזרן אינו עולה על 8 או 10 אינץ'. אם יש לכם מיטה גבוהה יותר, ייתכן שתצטרכו לשדרג לשמיכת פוך בגודל הבא. כן, אם אתה מעדיף שמיכת פוך גדולה יותר, אתה יכול להשתמש בשמיכת פוך גדולה יותר מהמיטה שלך.

כאשר אתה קונה שמיכה רחבה וארוכה יותר מגודל המיטה שלך

היא צריכה להיות גדולה מספיק כדי לכסות את כל הגוף שלך, גם כאשר אתה משנה את תנוחת השינה שלך. אתה גבוה במיוחד – אם הרגליים מגיעות לקצה המיטה, בחרי שמיכה ארוכה ממך ב-12 אינץ'. אתה אוהב את איך שהיא נראית: שמיכת פוך מרווחת יכולה להיראות מזמינה יותר מכיוון שהיא תלויה יפה על קצה המיטה.

זה יבטיח שהמיטה שלך תמיד תיראה אחידה כאשר שתי שמיכות פוך נדחפות זו לזו

שינה עם שתי שמיכות פוך על אותה מיטה תשים קץ לכל הדרמה הלילית ותשנת לילה טובה. לכן, זה עשוי להיראות מנוגד לאינטואיציה להניח עוד מרכיב נפוץ בשינה סקנדינבית: שינה עם שתי שמיכות פוך. אם אינכם בוחרים במיטות נפרדות (גירושי שינה שנשמעים מגעילים), יש פתרון פחות דרסטי: לישון עם שתי שמיכות פוך על אותה מיטה.

לפני שאתם מתגרשים בשנתכם ומוותרים לחלוטין על מצעים משותפים

חשבו על התפקיד שממלאת המיטה שלכם בנדודי השינה שלכם. הסבירו שגישת שינה מותאמת אישית זו עשויה להיות הטובה ביותר עבור מערכת יחסים בריאה, שגודל אחד, טמפרטורה אחת ומערכת שמיכת פוך אחת לא יעניקו לכם את המנוחה הבלתי פוסקת שאתם צריכים.

שמיכת פוך משלך עושה את זה הרבה יותר קל לקום ולרדת מבלי להעיר את האדם השני

שימושי במיוחד להורים טריים או לאלה שעובדים במשמרת לילה. ואז, כשהגיע הזמן ללכת לישון, כל אחד הכניס את שמיכות פוך משלו, מרגיש בנוח ומרוצה מהשמיכה שבחר.

טענה נפוצה נוספת היא שקשה יותר לסדר את המיטה בצורה מסודרת עם שתי שמיכות פוך. אמנם להכין מיטה עם שתי שמיכות פוך זה עניין אחר, אבל אפשר לעשות את זה יפה, ובלי הסדין העליון המקופל והנורא הזה בתחתית, זה בעצם די פשוט.

אם יש לכם עוד קצת זמן

קפלו כל שמיכת פוך לשלושה, הניחו אותן אחת ליד השנייה על המיטה, ואז פרשו כיסוי פוך רך אחד או שניים על החצי התחתון של השמיכה. שמיכות יכולות לחפוף מעט או, אם את מרגישה טוב, להתכרבל מתחת לשמיכה של המלכה. בהכנת מיטה, שמיכות פוך ושמיכות פוך משמשות כשכבה העליונה של המצעים המכסים את המזרון.

יש לנו מזרון רגיל ואחר כך כיסוי מיטה

אנחנו לא משתמשים בשמיכת פוך כי היא מאוד חמה ולחה, ולא בכל הבתים יש מזגן, אז לרוב יש לנו שמיכות דקות יותר. אבל לפי התקן יש לכם מיטה, כיסוי מיטה ושמיכת פוך. זה מופרד על ידי בעל ואישה. יש לנו מיטה זוגית ענקית, וגם שמיכות וכריות רגילות. כשעברנו יחד לראשונה – עם רק כמה ילדים משוגעים ושתי שמיכות פוך בודדות, דמי שכירות מוגזמים וחלום – לא יכולנו להרשות לעצמנו מיטה חדשה, אז שמרנו על השמיכה מחיי הרווקות שלנו והשתמשנו בהן על המיטה הזוגית מגיע. עם דירה. לאחר אינספור לילות ללא שינה, החלטתי לסיים את המאבק הזה לפני שנתיים: לא נתתי לבעלי לישון בחדר נפרד, אבל הצעתי שלא נחלוק את המיטה.

שני מזרוני יחיד במסגרת המיטה

עם שתי שמיכות פוך למעלה, עם שתי כריות ענק מרובעות מחוררות באמצע. כריות גדולות, שתי שמיכות פוך על שתי מיטות נפרדות, אבל מכיוון שמדובר בחדר שינה בין-גזעי אני מעדיף כריות. למשל, אני אוהב לישון בצד שמאל של המיטה, ואני אוהב שמיכות שמכסות לגמרי את אצבעות הרגליים.

בנוסף, מצאתי ספר נהדר על מדוע שתי שמיכות פוך במיטה הן באמת דרך לשפר את השינה. שינה עם שתי שמיכות פוך תשנה את שנת הלילה שלך. מאמינים שהימנעות משמיכות פוך זוגיות ובחירה בשתי מיטות יחיד יעזרו לך ולבן הזוג לישון טוב בלילה.

שימוש בשתי שמיכות בודדות בקצה מונע התנגשות זוגות בכל לילה בתרחיש של משיכת חבל

זו הסיבה שהצגנו את טרנד השינה השוודי המסורתי בחנויות בבריטניה להשתמש בשתי שמיכות בודדות במקום כפולות לזמן קצר, מה שמאפשר לזוגות לבחור מתוך סט שמתאים להם. סאקס אומר שמיטות טווין הן הטובות ביותר אם אתה ישן במיטת קינג סייז מכיוון שהיא בגודל זהה לשתי שמיכות פוך בודדות. סאקס אומרת שחלק מהאנשים לא יאהבו את המראה של זוג שמיכות פוך זוגיות בזמן שהם מסדרים את המיטה, ולכן היא ממליצה לקנות שמיכת פוך קלה או שמיכת פוך מעל.
למידע נוסף על שמיכות פוך יחיד וזוגי ניתן להעיף מבט ב- kingofpuh.co.il

שמיכת פוך ושמיכת פוך זו מחוברת במרכז בעזרת מגנטים, כך שכאשר אתה מסדר את המיטה, היא נראית כמו שמיכה אחת, אך ניתן להפריד אותה כשמגיע הזמן לישון.

אם אתה צריך סדין עליון ובן/בת הזוג לא, הכינו איתו מיטה כדי שאדם אחד יוכל לישון עליו. אבל מבוגר וילד או שני ילדים יכולים לישון בנוחות על מיטה זוגית.

84 "x 90" שמיכות פוך מלאות או זוגיות מתאימות למיטות זוגיות בגובה של עד 15 אינץ'

בדרך כלל אנו פועלים לפי כלל 12-16 בעת קניות שמיכות פוך, אז הן צריכות להיות לפחות 12 אינץ' ארוכות ו-16 אינץ' רחב יותר מגודל המיטה. הם נדרשים לעטוף מיטות קינג סייז מעל 14 "ומיטות קינג סייז מעל 16". שמיכות פוך קינג סייז אידיאליות למזרני קינג סייז עד 14 אינץ' ומיטות קינג סייז Cal עד 16 אינץ'. גובה.

זוגות גרמנים שגילו ששטח פנים כולל של 180 ס"מ (5'9) על 200 ס"מ (6'6 ')

שני מזרונים נפרדים יחד – עדיין קטן מדי לשינה רגועה יכולים גם בחר במזרן בגודל 200 ס"מ. 200 ס"מ (6'6) או שני מזרנים בגודל 100 ס"מ (3'3) x 200 ס"מ, מה שהופך אותו ל-ein grosses Doppelbett (כפול גדול).