מה צריך לדעת על התחום של בריאות הנפש

אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש משתמשים במדריך האבחוני והסטטיסטי להפרעות נפשיות (DSM-IV, מהדורה רביעית) על ידי איגוד הפסיכיאטרים האמריקאי לאבחון מחלות נפש מסוימות. [5] כמו בכל מחלות הנפש, DSM-IV מספק תיאור כללי של כל הפרעה ורשימת תסמינים אופייניים. פסיכולוגים מתייחסים ל- DSM כדי לאשר שלמטופל יש תסמינים התואמים לאלה של מחלת נפש מסוימת. בעוד שה- DSM מספק מידע חשוב לאנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש כדי לאבחן מחלות נפש, הם גם מכירים בכך שחשוב לפקח על חולים לאורך תקופה מסוימת כדי להבין את מחלת הנפש של האדם ואת השפעתו על חייהם. להלן אנו מציגים את המדריך האבחוני והסטטיסטי להפרעות נפשיות (DSM-IV), המהדורה הרביעית של האגודה הפסיכיאטרית האמריקאית כיום, יחד עם קריטריונים למחלות ספציפיות שנדונו במודול 10 ומידע על מחלות נפש ספציפיות. הפרעות מיוחדות הן סוגים של מחלות נפש שיש להשתמש בהם במידת האפשר (ראה להלן רשימה קצרה של הגדרות של הפרעות כלליות).

נתונים סטטיסטיים לאומיים מצביעים על כך שאחד מכל חמישה בני נוער יסבול מבעיה נפשית כלשהי בשנה נתונה

אנשים עם מחלת נפש אינם אלימים יותר מאנשים ללא מחלת נפש. למעשה, אנשים עם חולי נפש הם בעלי סיכוי נמוך פי עשרה להיות קורבנות של פשע אלים.

כדי להתחיל בטיפול על האדם לפנות לאיש מקצוע מוסמך בתחום בריאות הנפש. יועצים הם אחד המשאבים הראשונים העומדים לרשות אנשים הזקוקים לתמיכה רגשית ופסיכולוגית. למרבה הצער, רוב הצעירים הסובלים מבעיות נפשיות אינם מטופלים.

החמלה והמסירות החזקים שלך לעזור לאנשים הם תכונות הכרחיות לקריירה מצליחה כיועצת לבריאות הנפש. כמו כן, אתה זקוק למערכת תמיכה חזקה משלך כדי להבטיח את רווחתך לאורך כל חיי העבודה שלך.

למבקשים קריירה בבריאות הנפש חשוב לזהות את המאפיינים המרכזיים של איש מקצוע מצליח בתחום בריאות הנפש ולעבוד על טיפוחם במלוא פריחתם

בעוד שחלק מהמיומנויות החשובות ביותר בעבודה עם בריאות הנפש הן מולדות, רבים יצטרכו לעבוד קשה בכדי לשכלל ולחדד מיומנויות אלה כדי לתפקד ברמה גבוהה כאנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש.

כמו בכל קריירה

הכשרה מצוינת היא אחד התגובות שאנשים חולי נפש חייבים להשתמש בהם כדי להגן על עצמם מפני המתחים והמתחים הנלווים לעבודה מסוג זה. תואר ראשון בפסיכולוגיה, סוציולוגיה או עבודה סוציאלית הוא הצעד הראשון להפוך ליועץ לבריאות הנפש. רקע חינוכי בסוציולוגיה, פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית או ייעוץ יעזור להניח את הבסיס לידע עליו ניתן לבנות קריירה מספקת ומספקת.

פסיכולוגים

יועצים מקצועיים, פסיכולוגים, פסיכיאטרים, עובדים סוציאליים קליניים ואחיות פסיכיאטריות – מסייעים לחולים עם מחלות נפש או בעיות רגשיות דרך גישתם לטיפול, בין אם רפואי, פסיכותרפי או פסיכו-סוציאלי, או באמצעות שילוב של טיפולים אלה. אנשי מקצוע אלה הם בעלי תארים מתקדמים והכשרה מקיפה בתפקוד המוח ובהתנהגות אנושית.

יועצי בריאות הנפש הם מקצועות העובדים עם אנשים המתמודדים עם בעיות קוגניטיביות

התנהגותיות ורגשיות. יועצים מקצועיים מספקים שירותי בריאות נפש ושימוש בסמים למיליוני אמריקאים. יחד הם עובדים עם אנשים פרטיים, משפחות וקבוצות לטיפול במגוון רחב של בעיות והפרעות נפשיות, התנהגותיות ורגשיות.

אנשים הסובלים מסימפטומים של מחלות נפש כגון דיכאון

פוביות או חרדה יכולים לבחור בייעוץ או בפסיכותרפיה. יועצים יכולים גם לעזור לאנשים עם קשיים חברתיים, בעיות רגשיות, התמכרות או שימוש בסמים, שכול, בעיות דימוי עצמי או בעיות נישואין.

פסיכולוגים בייעוץ קליני עוזרים ללקוחותיהם ולמטופליהם להתמודד עם משברים, מחלות ופציעות. עובדים סוציאליים קליניים מאבחנים הפרעות נפשיות, התנהגותיות ורגשיות ומטפלים בהן באמצעות טיפול פרטני וקבוצתי.

כדי להפוך לעובד סוציאלי קליני, אתה זקוק לתואר שני בעבודה סוציאלית. יועצי בריאות הנפש עוזרים לאנשים להתגבר על הפרעות והתמכרויות רגשיות ונפשיות. על מנת לעבוד במקצוע זה עליך לקבל תואר שני בייעוץ בריאות פסיכולוגי או נושא קשור בכדי לעבוד במקצוע זה.

דרישות הרישוי ליועצי בריאות הנפש משתנות ממדינה למדינה ותארים ותארים ספציפיים משתנים גם כן

הדרישה המינימלית ליועץ לבריאות הנפש מורשה היא תואר שני בייעוץ ולפחות שנתיים-שלוש של תרגול בפיקוח כמקצוען מורשה. בנוסף למתן טיפול קליני לצוות, מתאמנים בעבודה סוציאלית מציעים גם טיפולים פרטניים וקבוצתיים לאוכלוסיות ספציפיות, כולל HIV / איידס, חסרי בית, שימוש בסמים וחולי נפש. פגישות עם מתאמנים בעבודה סוציאלית בהתאמה אישית יכולים לעזור להם לשפר את כישורי הייעוץ שלהם ולעבד את רישומי פגישות הייעוץ שלהם עם הלקוחות שלהם. עובדים סוציאליים פועלים בנוסף לסייע לאנשים ליצור תנאים סוציאליים התומכים בצרכי הקהילה.

יועצים לבריאות הנפש עובדים עם מטופלים

כדי לעזור להם להתמודד עם בעיות נפשיות כמו דיכאון, צער וחרדה. הם מאבחנים ומטפלים בחולים ועובדים עם יחידים, משפחות וקבוצות. המכון הלאומי לבריאות הנפש הוא ארגון מרכזי ללא כוונת רווח המוקדש לסיוע לחולי נפש ולשיפור בריאות הנפש של הציבור הרחב.

הברית הלאומית למחלות נפש משתמשת במאמצים עממיים מסוג זה כדי להעלות את המודעות ולחנך את הציבור לבעיות בריאות הנפש שעומדות בפני אמריקאים כיום.

בריאות הנפש חשובה בכל שלבי החיים, מילדות ובגיל ההתבגרות. בריאות הנפש קובעת כיצד אנו מתמודדים עם לחץ, מתייחסים לאחרים ומקבלים החלטות.