קרטונים לפיצה

פיצה היא טעימה ונוחה, ולכן אין פלא שנמכרות בארה"ב 3 מיליארד פיצות מדי שנה. למעשה, על פי מחקר שנערך לאחרונה על ידי המרכז להתקדמות אמריקאית, נמכרו בשנה שעברה 3 מיליארד קופסאות פיצה, או כ -1.5 מיליארד קופסאות ביום.

אז יש לנו שירות פיצה שמוכר 50,000 פיצות בשנה ואחראי על כ -1.5 מיליארד קופסאות פיצה ביום. אז מה אם הייתה לנו מסעדת פיצה עם קופסת פיצות משלה בכל עיר בארצות הברית?

אריזות קופסאות פיצה לא רק מעבירות פיצה, אלא גם מסר מותג ללקוח הרצוי והממוקד. באופן מדהים, אריזות קופסאות הפיצה זהות לפיצה בפועל, ולא רק אריזות המסעדה.

ב- Oxo Packaging אנו מקבלים מספר החלטות בייצור קופסאות פיצה בכדי לזכור את לקוחותינו

אריזות קופסאות פיצה מיוצרות מאוד וצמיחה מסוימת בעסק שלנו מושגת באמצעות אריזת פיצה טעימה. קופסאות הפיצה שאנחנו מזמינים נחמדות מאוד אם אתם מחפשים מחיר ומשלוח מהיר, אך גם עם אריזות איכותיות.

הקרטון העבה והעמיד שומר על פיצה חמה וטרייה ונראה כמו קופסה איכותית

אקסו אריזות ממליצה על קופסאות פיצה בהזמנה אישית שנועדו להציע פיצה ארוזה ולתת למשתמש להזיל ריר. קופסאות אלה מוכנות במיוחד לאריזת פיצה, אך רשת המזון זקוקה להן גם כדי לסמן אותן למטרות קידום מכירות. קופסאות פיצה מקרטון הן תכונה ידידותית לסביבה ההופכת את האריזה לסביבתית.

האדים הופכים את הקרום למרטיב ומאפשר לחות לחדור לקרטון

וכתוצאה מכך פיצה שטעמה כמו נייר. לקופסאות הפיצה יש ציפוי דק של נייר אלומיניום למניעת שינוי הטעם של הפיצה בגלל החומר שבתוכם, תוך מניעת הספגת הקרטון. קופסאות פיצה מקופלות כדי למזער את השטח הנדרש לאחסון האריזות. לפני שמכניסים לרוב את הפיצות הקפואות לקופסא, הן עטופות כך שהאוכל לעולם לא יבוא במגע עם קרטון.

השמן או השומן המכסים את הקרטון של קופסת פיצה הם תוצאה של פיצת פיצה לא במהלך האריזה. השומן הופך את הקופסה למקום בו נאפתה פעם, כלומר את החלק העליון של הקופסה ניתן לקרוע ולהכניס לפח המיחזור.

הדרך הטובה ביותר למחזר קרטוני פיצה

היא לזרוק את השאריות לפני שהקופסה נכנסת למיכל המיחזור. הצרכנים צריכים רק להקפיד לרוקן את קופסאות הגבינה וכל השאר שהיה יכול להיות בפנים. אם שאריות הקרטון והגבינה השומניות הופכות את קופסאות הפיצה לבלתי ניתנות למיחזור, זורקים אותן לפח הכחול. אם אתם מעוניינים ברעיון של מיחזור קרטון גלי, תוכלו גם לקומפוסט פיצה קפואה בקרטונים.

על פי מינהל המזון והתרופות האמריקני (ה- FDA), תיפרך תיבת פיצה ממוצעת בערך תשעים יום אם אתה פועל לפי סוג זה של הליך.

אם אתה מבולבל, קופסאות פיצה להיום יכולות לספק פיצות באותם תנאים שהיו לפיצה כשהוצאה מהתנור. יש לנו רשימה בה תוכלו לקנות קופסת פיצה באתרנו, כמו גם קישור לאתר ה- FDA למידע נוסף.

אנו מרכיבים קופסאות פיצה אטרקטיביות לקרטון הפיצה שלך עם ספקי קופסאות פיצה

אנו מפתחים את קופסאות הפיצות ועיצובי האריזה המתאימים ביותר למוצר שלך ולצרכים של החברה שלך. קופסאות פיצה עם גיליון גלי, קרטון וחומרי אריזה אחרים מציעות לכם את הסיכוי הטוב ביותר לפתח עיצוב אריזות קופסאות פיצה העונה הן על המוצרים והצרכים שלכם והן עבור הלקוחות שלכם.

על מנת להבטיח שתוכלו למחזר את קופסאות הפיצה שלכם

עדיף לשים את המוצר המוגמר בקופסת קרטון עם מכסה קרטון איכותי, כמו זה של פיצה קרטון. אתה יכול למחזר קופסאות קרטון ופיצות קפואות, אך זה לא תמיד נראה על ההדפסה על הקופסה עצמה. מושלם להערמת כמה צינורות פיצה זה על גבי זה למשלוח, כך שהקופסה לא תרכוש פנימה. ניתן להשתמש בהרבה נייר פסולת כדי להכין ולארוז את קופסאות הפיצה.

פיצות לעטוף פשוט אינן זקוקות לשטח הנוסף שמקנה קופסה מרובעת, וקופסאות מרובעות הן בזבוז, לכן השתמשו בקופסאות פיצה עגולות.

אם אתה גר באזור המוגש על ידי תוכנית מיחזור האוסרת על אוסף קופסאות פיצה בפח

אתה עדיין יכול למחזר אותן. רק 27% ממשקי הבית מוגשים על ידי תוכניות מיחזור המונות "קופסאות פיצה מקובלות" ורק 1.5% ממוחזרות. אם אתה עובד כממחזר קרטון ב 73 מדינות, מומלץ לזרוק את קופסת הפיצות שלך לפח. על פי משרד החקלאות האמריקני, יותר ממיליארד דולר מועברים למשקי בית באריזות קרטון גלי מדי שנה.