לפרוץ מנעול חכם

10 המנעולים החכמים הטובים ביותר לאבטחת בית 2018

מנעול חכם הוא מכשיר שניתן להתקין על דלת הבית לניטור ובקרה על הגישה לבית. מנעול חכם כולל בדרך כלל מנגנון נעילה, לוח מקשים אלקטרוני וקורא כרטיסים התומך ב-RFID או בלוטות'. ניתן לפתוח את מנגנון הנעילה באמצעות שלט רחוק או באמצעות אפליקציה בסמארטפון. מנעולים חכמים נוחים לאנשים שרוצים לשלוט למי יש גישה לביתם. הם שימושיים גם לאנשים שנוסעים לעתים קרובות מכיוון שהם יכולים להעניק גישה זמנית לאורחי הבית מבלי לתת להם מפתח פיזי.

ישנם לא מעט מנעולים חכמים זמינים בשוק כיום, אך 10 המנעולים הבאים נמצאו כאפשרויות הטובות ביותר בכיתה והפופולריות ביותר:

1) August Smart Lock Pro (הטוב ביותר בסך הכל)

2) Schlage Connect Deadbolt מסך מגע (נעילת מסך המגע הטובה ביותר)

3) Kwikset Kevo (הטוב ביותר עבור משתמשי אפל)

4) ייל אשור

מנעולים חכמים, בניגוד למקביליהם המסורתיים, מופעלים אלקטרונית ומחוברים לסמארטפון. ניתן לפתוח ולנעול אותם בלחיצת אצבע על מסך הטלפון.

כמה מנעולים חכמים נפרצים בקלות, אבל יש דרכים להגן על המנעול החכם שלך מפני פריצה או פריצה. אלה כוללים התקנת מנעול דלת משני והתקנת מערכת אזעקה.

מבוא

מנעול חכם הוא מנעול הניתן לפתיחה אלקטרונית. יכול להיות שיש לו אפליקציה או לוח מקשים שבהם הקוד מוזן לפתיחת הדלת. לסוג זה של מנעול יתרונות רבים, כמו היכולת לשלוט מי נכנס לבית שלכם ומתי הוא נכנס אליו.

הצעד הראשון בפריצת מנעול חכם הוא לגלות באיזה סוג של מנעול חכם מדובר. הסוג הפופולרי ביותר של מנעולים חכמים הם מנעולי Z-wave, אותם ניתן לפתוח באמצעות מכשיר נייד או באמצעות לוח המקשים בגב המכשיר. אם יש לך סוג זה של מנעול חכם, תצטרך להיכנס למצב התכנות שלו ואז לשנות את הסיסמה שלו משם.

סוג נוסף של מנעול חכם שאנשים משתמשים בו הם מנעולי בלוטות', אותם ניתן לפתוח רק באמצעות הסמארטפון או הטאבלט שלהם באמצעות אפליקציה בשם "Bluetooth Unlocker". סוגים אלו של מנעולים אינם דורשים כלל מגע פיזי איתם, מה שמקל מאוד על ביצועם

מנעול חכם הוא מנעול דלת הניתן לפתיחה באמצעות סמארטפון. ניתן לפתוח אותו גם בטביעת אצבע או באמצעות בלוטות'.

פריצת מנעול חכם היא לא משימה קלה, אבל גם לא בלתי אפשרית. במאמר זה, נבדוק את הדרכים השונות לפרוץ מנעול חכם וכיצד להגן על הבית שלך מפני פריצה.

Smart Lock הוא מכשיר אלקטרוני שפותח דלתות באמצעות הטלפון החכם, טביעת האצבע או באמצעות קישוריות בלוטות'. המנעולים הופכים פופולריים בבתים ובעסקים כאחד בשל נוחות השימוש והנוחות שלהם.

הדרך הראשונה לפרוץ מנעול חכם היא באמצעות מספר הטלפון או כתובת הדואר האלקטרוני של הבעלים כשם המשתמש לגישה למערכת מרחוק באינטרנט. שיטה זו פועלת מכיוון שכאשר אתה רושם את מספר הטלפון שלך

שלב 2. השג את הכלים הנכונים כדי לפתוח אותו!

הצעד הראשון הוא לקבל את הכלים הנכונים לפתיחתו. אלו הם:

– מברג

– מברג שטוח

– פריבר או ברזל

– מקדחה

בחלק זה, נחקור כיצד להשתמש בכלים אלה וכיצד הם פועלים יחד.

בחלק זה נחקור כיצד להשתמש בכלים אלה וכיצד הם פועלים יחד.

כלים לפריצת דלת:

– פטיש

– מברג

– ברזל

– מפתח ברגים או צבת

– מקדחה חשמלית

– מסור או מסור.