הלבשה לרכיבת שטח מקצועית

אתם הכי יפים כשנוח לכם !

אופנה ספורטיבית היא חלק מאוד ניכר מהאופנה בשנים האחרונים, וניתן לראות שבכל יום אנשים בוחרים להתלבש עם בגדים נוחים, גם לעבודה. 

סיבה נוספת הינה שהפעילות הספורטיבית נהייתה חלק מנפרד מהשגרה שלנו. לכן, נרצה לבחור את פריטי הלבוש הטובים ביותר ושיהיו בסטייל. האופנה הספורטיבית מורכבת ממגוון פריטי לבוש – חולצות, מכנסיים, כובעים, שעונים, גרביים ועוד. חלקה נוכל ללבוש ליום יום, לישיבה עם חברים, וחלקה מותאמת לרכיבה בשטח, או בכביש.

מה חשוב לדעת ?

הכי פשוט וקל זה להזמין בגדים ואקססוריז מהאינטרנט, זה נגיש ונוח יותר. אבל מה שקל הוא לא בהכרח טוב. חשוב לדעת, אילו מותגים, מאילו אתרים להזמין ואת סוג הבד. אחד המותגים הנחשבים והמוכרים בתחום הינו VR46, ועונה לנו על השאלה :

   אמינות

   אחריות

   מגוון מוצרים

–  משלוח מהיר

   אפשרויות תשלום נוחות

  מחיר המחיר לא בהכרח זול.

כאשר מדובר במותגים נחשבים, אשר שמם הולך לפניהם, המחירים לא בהכרח יהיו נגישים לכל כיס, אבל חשוב להבין שהפריטים לא נהרסים אחרי כביסה או שתיים, אלא מחזיקים כמה שנים טובות. כך שאתה מקבל תמורה מלאה לכסף שלך.  

אופנה זה לא רק בגדים

אופנה היא מילה מאוד כללית, אשר כוללת בתוכה מגוון רחב של פריטים, לא בהכרח פרטי לבוש. האקססוריז הם חלק בלתי נפרד מהלוק, החל משעון ועד למשקפיים. גם במישור הרכיבה, יש סוגי משקפיים מקצועיים, בכל מיני דגמים וצבעים. חשוב לשמור על העיניים שלו במסגרת הרכיבה, במיוחד אם היא בשטח. 

תיקים לגב הם גם חלק מהלוק היומי, בין אם לאוניברסיטה ובין אם זה למכון כושר. נרצה תיקים שיכילו כמה שיותר, כך שלא נצטרך להיסחב עם מלא דברים ביד; תיק גב שיתאים גם למחשב הנייד, שישמור עליו במידה והתיק יפול, למשל. 

לא נשכח גם החלק המהנה- טיסות. בחופשה קצרה בקיץ, שלא מצריכה מזוודה גדולה, אפשר להסתפק בתיק גב עם כמות אחסנה גדולה, ארגון אינטואיטיבי, עיצוב יעיל ועמיד למים. 

רכיבה בטוחה קודמת לכל 

VR46

רכיבה על רכב דוד גלגלי יכולה להימשך שעות. לכן, חשוב שיהיה לנו נוח. פריטי הלבוש אותם אנו לובשים תורמים מאוד לחוויית הרכיבה שלנו, החל מסוג הבד ועד לפתרונות אחסון, כך שלא תצטרכו לשים עליכם הרבה דברים ולשמור על איזון מקסימלי.

לא נשכח גם את עניין הבטיחות – ישנן פעמים שאנו רוכבים בחושך, ואף במזג אוויר חורפי, וחשוב שהנהגים בכבישים יראו אותנו. לכן, בקניית הבגדים והציוד לרכיבה, נבחר גם בבגדים ובציוד מחזירי אור. גם בימים חמים, נשמור על עצמנו ונקנה מוצרים כמו כובע עם רשת אחורית מאווררת ונעימה.

 ב-  VR46 אפשר למצוא מגוון של מוצרים וציוד לרכיבה שעונים על כל הפרמטרים הדרושים וגם ישנה קולקציה לילדים ולבייביז.