חמש תרופות סבתא מומלצות לצינון

גודש בסינוסים וגודש בדרכי הנשימה הם תסמיני הצטננות שכיחים שמנטול יכול לעזור איתם. נטילה בסימן הראשון של הצטננות יכולה להקל או להפחית את התסמינים. אכינצאה יעילה ביותר אם אתה נוטל אותה כאשר יש לך תסמיני הצטננות וממשיך ליטול אותה במשך 7-10 ימים.

הוא משמש להרגעת מגוון רחב של מחלות, מבחילות ועד הצטננות, חום וכאבי גרון, ויעילותו מסופקת על ידי תרכובות פעילות, כולל ג'ינג'רולים. בין היתרונות הבריאותיים השונים של הג'ינג'ר, ידוע שהוא מרגיע הצטננות ומאיץ את תהליך הריפוי. תרופה ביתית יעילה נוספת להצטננות ושיעול היא תערובת של לימון, קינמון ודבש.

קח את הסירופ הזה פעמיים ביום עבור הצטננות ושיעול

שתו מים חמים לעתים קרובות מכיוון שהם עוזרים להילחם בהצטננות, שיעול וכאבי גרון. נוזלים חמים עוזרים להקל על גודש באף, להרגיע את הריריות של הגרון והאף, ולשמור על לחות הגוף כדי להילחם בזיהומים ויראליים. שתיית צורות שונות של תה חם היא תרופה טבעית המשמשת בכל העולם להקלה על הצטננות ושיעול.

אין "תרופה" להצטננות

אבל בהחלט ישנן תרופות להצטננות שיכולות לעזור לך להרגיש טוב יותר. תרופה נפוצה להצטננות בתרבויות רבות, שתיית נוזלים חמים כגון מרק עוף, תה או מיץ תפוחים חם יכולה להרגיע ולהקל על גודש באף על ידי הגברת זרימת הריר.

דבש מסייע נגד שיעול אצל מבוגרים וילדים מעל גיל שנה. מכשיר אדים או מכשיר אדים מגניב יכול להוסיף לחות לבית שלך, מה שיעזור להפחית את הגודש.

בערים מקסיקניות, הטיפול הסטנדרטי להצטננות הוא לערבב מים חמים עם קינמון ודבש. מספיקים גם מרק צלול, תה חם עם דבש, מיץ תפוחים חם ו/או מים חמימים עם לימון ודבש.

תה ורדרד עשיר בויטמין C, שעשוי לסייע במניעת הצטננות מוקדם לפני הופעתן. הגדלת רמות הוויטמין C שלך תעזור למערכת החיסונית שלך להילחם בהצטננות. ויטמין C. נטילת ויטמין C בדרך כלל לא עוזרת לאנשים רגילים למנוע הצטננות.

עם זאת

מחקרים מסוימים הראו כי נטילת ויטמין C לפני הופעת תסמיני הצטננות יכולה לקצר את הזמן שלוקח לתסמינים להופיע. מחקרים מראים שתוספי אבץ יכולים לעזור לקצר את משך ההצטננות ולהפחית את התסמינים. ישנן עדויות לכך שאבץ יכול להפחית את הסבירות להצטננות, אך יש ליטול אותו לפני הופעת התסמינים.

שום מונע הצטננות

ובצל ותפוחי אדמה בגרביים עוזרים להילחם בהצטננות. שום נחשב כבר מזמן לתרופה הביתית הטובה ביותר לתסמיני הצטננות, אז אם אתה יכול להתמודד עם הטעם והריח, שווה לנסות. אם אתה רוצה לנסות שום כתרופה לצינון אבל לא רוצה לערבב אותו עם חלב, נסה את המתכונים הבריאים שלנו כמו שום פנה, חזיר עשבי תיבול ושום רטטוי, בקלה אפוי עשבי תיבול ושום עם רוטב רומסקו, ועוף מטוגן עם תרד או לימון ושום עם ברוקולי חרוך ומחית בטטה.

 

כדי לעזור לתינוקות להירדם כשהם מצוננים, העבירו מגהץ חם על הסדינים של התינוק, והפכו את המיטה לנעימה וחמימה. קח איבופרופן או טיילנול עבור כאב גרון ואי נוחות כללית הקשורים בדרך כלל להצטננות. תרופות כגון פלוטיקזון (Flonase®, זמין ללא מרשם) או מומטזון (Nasonex®; נדרש מרשם) עשויות להקל על התסמינים.

לוראטדין (קלריטין (ר)) (ללא מרשם) אינו גורם לנמנום

אך ייתכן שהוא אינו יעיל כמו אנטיהיסטמינים אחרים בהפחתת תסמיני הצטננות ושפעת. תרופות אלו אינן יכולות לרפא את השפעת, אך הן יכולות להקל על התסמינים ולגרום לך להרגיש מהר יותר. הם יעילים רק בשימוש ב-48 השעות הראשונות של תסמינים דמויי שפעת.

תרופות אנטי-ויראליות וחיסון שנתי לשפעת זמינות לטיפול ולמניעת שפעת

בנוסף, ישנן תרופות מרשם וחיסונים שיכולים לטפל ולמנוע שפעת. מלבד שתייה או אכילה, ישנן תרופות זולות ופשוטות להצטננות ושפעת שיכולות להקל על התסמינים ולעזור לילדים להחלים מהר יותר מהצטננות ושפעת.
למידע נוסף בנושא של תרופות סבתא לצינון באפשרותך לגלוש לאתר trufotsavta.co.il

השתמש בתרופה פשוטה להצטננות

כדי לעשות דברים שנוחים לך ולעזור לשלוט בסימפטומים. הקפד לקרוא את תווית המוצר כדי למצוא את תרופת ההצטננות המתאימה ביותר לתסמינים שלך ולקבוע אם היא בטוחה עבורך. חלק מתרופות הצטננות מכילות מרכיבים מרובים, כגון תרופות להורדת גודש ומשככי כאבים, אז אנא קרא את התווית של תרופת ההצטננות שאתה נוטל כדי לוודא שאינך נוטל יותר מדי תרופה.

היעילים שבהם בהחלט יכולים לעזור להקל על חלק מהתסמינים הלא נעימים הנלווים לנגיף ההצטננות

אם יש לך הצטננות מתמשכת, עקוב אחר הסימפטומים שלך ובקר באחת ממרפאות החירום שלנו. העצה הרפואית הטובה ביותר שלי לטיפול בהצטננות נוטה להתמקד בשליטה סימפטומטית ופתרון של הצטננות. הצטננות באדם בריא בעבר נמשכת בין שלושה לעשרה ימים.

מתי לפנות לרופא

נגיף הצטננות או שפעת יכול להימשך עד שבועיים, והתסמינים בדרך כלל מחמירים לאחר כיומיים עד 3 ימים. תסמינים רבים דומים, אך שפעת (שפעת) מפתחת בדרך כלל שיעול וחום ב-48 השעות הראשונות לאחר המחלה. אנשים רבים עם שפעת מדווחים על כאבי שרירים וחשים מדוכאים בהשוואה לאנשים עם הצטננות.

תרופות נגד הצטננות ושיעול ללא מרשם עלולות לגרום לתופעות לוואי חמורות ואף מסכנות חיים בילדים

למרות מחקר מתמשך, חבר המושבעים המדעי עדיין לא דבק בכמה מהתרופות הפופולריות להצטננות, כמו ויטמין C ואכינצאה. עם זאת, ישנן תרופות רבות ללא מרשם שיכולות להקל על אי הנוחות הנגרמת מתסמיני הצטננות ושפעת.

הנה כמה תרופות שאנשים ברחבי העולם משתמשים בהן

כדי להילחם בגודש, כאבי גוף, חום וכאבי גרון הנגרמים מהצטננות או שפעת. כאן, הזכרנו כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור לך לטפל בהצטננות ושיעול. תה ג'ינג'ר לא רק טעים, אלא גם עוזר בהצטננות ושיעול. Echinacea purpurea יש אנשים המשתמשים בתמציות צמחים Echinacea purpurea כדי למנוע הצטננות ולהקל על תסמיני האף. אנשים עשויים לגלות שנטילת שמן אורגנו או מריחה על החזה עוזרת להקל על תסמיני הצטננות.

למעשה, ללבוש בגדים ולהיות מוקף באנשים בחדר חם יש סיכוי גבוה יותר לחלות מאשר ללבוש פחות בגדים במקום קר. עם זאת, עבור הצטננות ללא חום, פעילות גופנית קטנה ועדינה יכולה למעשה לסייע בתמיכה במערכת החיסון.

מחקרים מראים כי כוסות אבץ או סירופ יכולים לקצר את משך ההצטננות בכיממה

במיוחד כאשר נלקחים תוך 24-48 שעות מהסימנים והתסמינים הראשונים של הצטננות. ג'ינסנג עשוי לסייע בהפחתת תסמיני הצטננות או שפעת, אם כי מחקרים הראו תוצאות מעורבות. מחקר על מוצר צמחי המכיל ג'ינסנג צפון אמריקאי הראה שהוא מפחית את הסיכון ומשך הזמן לתסמיני הצטננות ושפעת אצל מבוגרים.