האם אפשר לתקן זיופים באולפן הקלטות?

הרעיון להקים אולפן הקלטות משלך נפוץ היום כמו שהיה לפני עשר שנים וכמעט בכל מקום. עם ריבוי מכשירי ההקלטה הדיגיטליים והיכולת להקליט מוזיקה משלך מבלי לצאת מהחדר, קל מתמיד "להקליט" אותה מבלי שתצטרך לפעול בנפרד, מה שהופך כמעט לכל מקום.

אם אולפן ההקלטות שלך נמצא בבית או בעבודה

נסה להשתמש בחלק הפנימי של החדר כדי למנוע רעש מבחוץ להיכנס לחדר שלך. אם יש לכם רעש לא רצוי מבחוץ, עליכם לאטום לרעש את אולפני ההקלטה בבית כדי למנוע את הרעש. באולפן אטום לרעש, השונה מאוד מאולפן הקלטות, אין הרבה מה לעשות לגבי רעשים מבחוץ. אבל אם חדר נשמע נהדר ואתה רוצה שהאיכות שלו תחלחל להקלטה, אז אתה צריך לנסות להרחיק את הזמר. לסיום, ברצוני להוסיף כי לוחות קצף סופגים רעשים באמת עושים הבדל עצום באיכות הצליל. הייתי מהמר שיש חלק מיוחד בחדר שמטופל בפועל בזריקה. לשירה, אתה יכול לקבל מעמד מיקרופון עטוף בכלוב, או שאתה רק רוצה להפוך את החדר ליותר מהדהד. הצליל נקלט, מה שעלול להוביל לרעש רב בחדר ההקלטות.

חלופה לשימוש באולפן הקלטות

הוא האי של המלחין, המאפשר לנגנים להציג את מוזיקת העולם (חברים או לא) על ידי שינוי הצליל הרגיל של המפלצת. אתה יכול לקנות לוח קול או סינתיסייזר או להשתמש במחשב נייד חדש עם כמה מיקרופונים כאולפן הקלטות. אם יש לך רק מיקרופון סטודיו בסך 100 $ פשוט, אתה יכול להקליט את כל הסט שלך, להפיח חיים בתמהיל שלך ולהתחיל.

כשאתה נרשם להופעה חיה או להקלטה

אין מיקרופונים דינמיים מעט או אין. מיקרופונים רב כיווניים מאפשרים כמעט להקליט שירה יבשה, וכשהם מוקלטים בבית בחדר השינה או בסלון, הם אינם אידיאליים. יש גם את האווירה של מלכודת הרפאים של Perc Snare, שיש לה קצת אווירה גופנית ויכולה להישמע אכזרית עם מדחס נשמע מעט מיושן.

האופן שבו אתה מתייחס לחדר להקלטה קולית תלוי בצורת החלל

בחומר, בבנייה ובתקציב. אם אין לך את הציוד המתאים או אם אינך ממוקם "כמו שצריך" לחדר שאתה נמצא בו, זה נשמע כמו זבל. זה ברור מאוד כשאתה מקליט את השירה שלך בחדר גרוע, אבל זה נכון גם לגבי כל אולפן הקלטות.

הקלטה באולפן שטופלו בסאונד מאפשרת לכם להקליט ריוורב שניתן להוסיף אחר כך

בעת הערבוב תוכלו להתאים את רמת ההקלטה שתועדה בחדר באמצעות מיקרופון כך שרבדים פחות או יותר ישולבו בתמהיל שלכם. המלכוד היחיד הוא שאם תוסיפו כמה רמברים שגויים, עליכם להסיר את ההדהוד האמיתי מההקלטה שלכם לפני שתוסיפו אותו. אז יש אנשים שעושים את זה: תורידו את כל הגב ותפסו אותם כדי שתוכלו להוסיף אותם מאוחר יותר. בין אם אתה מקים אולפן הקלטות כחדר או כמרתף, חשוב לזכור שהחדר שלך חייב להיות אקוסטי.

כשאתה שוכר סטודיו

עיצוב הסטודיו שלך מחדש יכול לעזור למשוך קהל לקוחות שיראה לראות אם זה נראה מקצועי או לא. אם זהו אולפן משלך, יתכן שזה לא יהיה הכרחי, אך אם אתה מתכנן רק לשיר באולפן הקלטות משלך, תוכל לחסוך לעצמך את הבעיה ללמוד מערכת הקלטות מורכבת. השתמש בצעדים אלה בכדי להנחות אותך בפוסט זה, ואתה כבר בדרך לפרוץ את הקלטות האקוסטיקה האיכותיות שלך לחדר שלך.
למידע מורחב בתחום של לתקן זיופים כדאי לגלוש לאתר liron-music.com

נכון

יהיו צלילים חד-תפיים, ולא ניתן לתקן בעיות תזמון רבות לאחר מכן, אך בני אדם יכולים להישמע נהדר. פשוט ופשוט, מתופף אמיתי שמנגן על תופים "אמיתיים" יכול לעשות יותר מאשר מתופף וירטואלי מלוטש לחלוטין. אפילו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה מבלים זמן רב בתופים, לכן כדאי להתאמץ ליצור צליל תופים מעולה. אם הוא מוקלט היטב ומעורבב, זה יכול להישמע נהדר, גם אם זה יגרום לבעיות מסוימות באולפן.

אם אתה מפיק ורוצה להפיק צלילים נהדרים ביעילות

יש לך שרשרת הקלטות מוצקה שמביאה את האודיו שלך לחיים. All-in עוזר לך להיות דרך להביא חיים לאודיו, ותוכל לעבוד שלך קסם במצב מעורב. אם יש לך את הציוד הדרוש לך כדי ליצור סרטונים סופר מגניבים באולפן ההקלטות DIY שלך, ייתכן שתוכל להתחיל לערוך קטעי וידאו. כעת יש לך את כל סוגי הציוד הקולי הדרוש לך כדי להתחיל סטודיו ביתי אמיתי או לשדרג את האולפן הקיים שלך.