איפה אפשר להתעדכן בנוגע לחדשות וול סטריט

שוק המניות האמריקני נפגע מגל מכירות נוסף שלשום בשל החשש כי העלאת מס רווחי הון על ידי ממשל הנשיא ברק אובמה עלולה לפגוע בוול סטריט בכללותה. המדד, ה- Nasdaq Composite, צנח ב -0.9% לאחר שוויתר על הרווחים המוקדמים שלו, כאשר חדשות בלומברג עלו לכותרות בנוגע להעלאת מס רווחי הון. המניות נסגרו מתחת ל -1,000 הנקודות בפעם הראשונה מזה יותר משבוע, מה שמסייע לדחיפת מדד המניות לאדום ליום השני ברציפות.

בדוק אם מניה היא שורית או דובית לפני שתחליט כיצד להשקיע, עקוב אחר מנהיגי התעשייה והתחבר למשקיעים אחרים. התפשטות המצטרפים למקום תבטיח כי יותר משקיעים שרוצים להתעדכן בחדשות בשווקים הפיננסיים יוכלו לעשות זאת.

StockTwits מאפשר לך לעקוב אחר סוחרים ומשקיעים שאומרים שהם מחזיקים במניות ואנשים שמדברים עליהם

משתמשים יכולים לחפש מניות עם סמלי טיקר וליצור רשימות מעקב על ידי הוספת מניות לדף המניות של האפליקציה. אם אתם מעוניינים במצב הנוכחי של שוק המניות, תוכלו לגשת אל גוגל +, השולח אליכם קישורים למאמרים, סרטונים ותמונות שפורסמו בנושא. הטלגרף סייע להרחבת שוק המניות בכך שהוא הפך לנגיש יותר לקהל רחב מאי פעם.

אם ברצונך לקבל את החדשות האחרונות מוול סטריט על מניות

טכנולוגיה, פוליטיקה וחדשות גלובליות בערבית, עבור אל וול סטריט פיננסים כדי לשמור על הרגליים על הקרקע. על ידי תרגום חדשות ממגזרים שונים לערבית, קוראי וול סטריט פיננסים יכולים להבין את כל מה שמשקיעים צריכים לדעת על כל דבר שיכול להשפיע על השקעותיהם. הוא זמין לאייפון ולאנדרואיד והוא אידיאלי למי שרוצה לקבל סקירה מהירה, קלה ומהירה על המצב הנוכחי של שוק המניות, אך אל תשכח לעקוב.

פאנל של אנליסטים להשקעה צבעונית מדווחת על החדשות האחרונות מוול סטריט וההשפעה של שוק המניות על המשקיעים

הודעת הדוא"ל של הבוקר מכילה את החדשות והדקות האחרונות – וניתוח על מניות, טכנולוגיה, פוליטיקה וחדשות גלובליות בערבית. זהו סיכום יומי של החדשות המובילות ביום של סוכנויות החדשות הפיננסיות המובילות בעולם.

פול סוויני וליזה אברמוביץ 'מתמקדים בסיקור השוק המוקדם בוול סטריט, וג'יימס ולארי גוגו מנפים את החדשות המובילות של היום מסוכנויות החדשות הפיננסיות המובילות בעולם.

אנחנו כאן כדי להפיג את כל הרעש לגבי מה שקורה באמת בשוק המניות ולעזור לך לנווט בשדה המוקשים המסחרי כדי שתוכל לעדכן את עצמך ולבסוף להשתלט על עתידך הכלכלי.
על מנת לשמוע פרטים נוספים בנושא של ביג שוט ואיפה אפשר להתעדכן בנוגע לחדשות וול סטריט באפשרותך לגשת לאתר bigshotnews.net

אנו נעדכן אותך על הנעשה בכלכלה ובשוק המניות בכל שבוע

כדי להודיע לך על התנועות הפרועות בשווקים אלה והשפעתן על השקעותיך. למד כיצד להשקיע ביעילות ולהשקיע מדי יום בעושר רב עם חסרונות מינימליים. בדרך אנו פוגשים אורחים מעניינים ומכינים אתכם ללמוד עוד על השוק ואיך זה עובד עבורכם ועתידכם הכלכלי. אם ברצונך להתעדכן בחדשות האחרונות ואסטרטגיות ההשקעה בוול סטריט, עליך להיפגש איתנו וללמוד כיצד שוק המניות עובד.

משקיעים בפעילות בנקאית מעניקים לך מידע מיידי אודות ביצועי ההשקעה שלך עם הרשימות והחדשות האחרונות מ- Yahoo!

MyWallSt

היא חברת פינטק עטורת פרסים שמקלה עליך להשקיע בשוק המניות בארה"ב. ה- Podcast של Moneycontrol הוא פודקאסט שבועי עם היועצים הפיננסיים סטיב פיזלי ודייויד קרפלס. פודקאסט InvestTalk השבוע הוא האחרון בשורה ארוכה של שאלות השקעה המתייחס לחברות הגדולות בעולם. זה ילמד אותך מיומנויות מסחר והשקעות, עם דגש על ניהול השקעות, אסטרטגיית השקעות ותכנון פיננסי.

הוא מסתכל על חדשות פיננסיות, מסמכים ומגמות, מתמקד בסיפורי השקעות ומנסה לזהות את האירועים המרכזיים בשווקים הפיננסיים הגלובליים ואת אסטרטגיות ההשקעה הטובות ביותר עבור המשקיעים.

הבהלה של 1907 החלה עם קריסת הבנקים המובילים בניו יורק בשבוע הראשון של אוקטובר 1907

והמשקיעים אזלו מהבנקים ברחבי העיר. המניות זינקו ביותר מ -50% תוך מספר ימים כאשר המשבר הפיננסי בארה"ב והדיכאון הגדול התלהטו והתמיכה ב- GameStop (r) ובוול סטריט ביטס.